מתנדבים לקמפיין ההסברה שלך

כיצד לגייס מתנדבים לקמפיין ההסברה שלך

קבוצה חזקה של מתנדבים יכולה להיות מועילה ביותר עבור מסע ההסברה של העמותה שלך. גיוס קבוצה של מתנדבים נלהבים יכול להוביל למודעות רבה יותר למשימת העמותה שלך והם יכולים לעורר אנשים נוספים לתמוך במטרתך.

כדי לעזור לך למקסם את ההשפעה של מאמצי הגיוס המתנדבים של העמותה שלך, מאמר זה יכסה את האסטרטגיות הבאות:

  1. צור תוכנית.
  2. פלח את התומכים שלך.
  3. צור תיאורי תפקידים.
  4. השתמש במספר ערוצי תקשורת.
  5. שותפות עם עסקים.

היתרונות שקבוצת מתנדבים חדורי מוטיבציה מספקת לעמותה שלך כוללים גיוון מיומנויות, עלויות מופחתות והוכחה חברתית. בנוסף, אם למתנדבים שלך יש חוויה חיובית עם העמותה שלך, סביר יותר שהם ידברו על החוויה עם הרשתות שלהם, ויעזרו לעמותה שלך להגיע לאנשים חדשים. זה יכול להיות מועיל ביותר עבור מאמצי ההסברה שלך, אז בואו נצלול לתוך אסטרטגיות גיוס מתנדבים!

1. צור תוכנית.

בדיוק כפי שהעמותה שלך יוצרת תוכנית אסטרטגית עבור הפעילות הכוללת שלך, עליך גם ליצור תוכנית ספציפית לגיוס מתנדבים. שקול את הנושאים הבאים בזמן שאתה מתכנן את התוכנית שלך:

  • תפקידים המתנדבים צריכים למלא.
  • מאיפה תמצא את המתנדבים האלה.
  • תהליך הגשת בקשה להתנדבות.
  • אסטרטגיות שימור מתנדבים.
טֶכנוֹלוֹגִיָה

כשאתה יוצר את התוכנית שלך, זכור כיצד אתה רוצה שהמתנדבים האלה ישתלבו בפעולות מסע הפרסום שלך. האם אתה זקוק לאנשי מקצוע כדי לאסוף מידע של אנשים מתעניינים או שאתה צריך מתנדבים שיעזרו בניהול אירועי ההסברה שלך? שאלו את עצמכם מה הפערים בסגל הנוכחי שלכם ואיזה תפקידים אתם צריכים להתמלא.

קרא גם את המדריך שלנו על מדוע חשובה ההתנדבות כאן.

2. פלח את התומכים שלך.

פילוח הוא תרגול של קיבוץ תומכים, מתנדבים ותורמים לקבוצות בעלות תחומי עניין או מאפיינים משותפים. לדוגמה, תוכל לקבץ תומכים על סמך גילם, מיקומם או מעורבותם בעבר בעמותה שלך. מטרת הפילוח היא לעזור לעמותה שלך ליצור קשרים חזקים יותר עם הבוחרים על ידי שליחת מסרים מותאמים אישית וממוקדים.

אחת הדרכים המועילות שבהן תוכל לפלח תומכים כדי למצוא מתנדבים לקמפיין הסברה היא על ידי זיהוי אנשים שכבר משתתפים בסוג כלשהו של הסברה קהילתית. אנשים שכבר לוקחים חלק בהסברה בקהילה נוטים יותר להיות פתוחים להזמנתך להתנדב לקמפיין ההסברה של העמותה שלך. כמו כן, תומכי הקהילה נוטים להיות בעלי כישורי הקשבה, מנהיגות ותקשורת חזקים, אשר כולם יהיו בעלי ערך רב עבור מאמצי ההסברה של העמותה שלך.

3. צור תיאורי תפקידים.

כדי להישאר שקוף עם התומכים שלך, תרצה לכתוב תיאורים של תפקידי ההתנדבות שלך. זה עוזר ליידע אותם על מה בדיוק המשרה כוללת, ומאפשר להם להחליט בקלות אם הם רוצים למלא את התפקיד הזה. כלול מידע כגון:

פרטים על הסיבה שלך. למרות שרוב המתנדבים כנראה מודעים למשימתה של העמותה שלך לפני שהם מחליטים להתנדב, ייתכן שחלק מהאנשים לא מכירים כל כך. הפיצו מודעות והיו שקופים לגבי המשימה שלכם למשוך תומכים מסורים.

משימות. התייחס לרישומי משרות ההתנדבות שלך בדומה לרישומי המשרות שלך. ציינו את כל המשימות שהמתנדבים יצטרכו לבצע וכן כל בעיות נגישות אפשריות. לדוגמה, אם התפקיד דורש הליכה מרובה, כדאי לציין זאת כדי שמתנדבים עם בעיות ניידות יידעו שהתפקיד אינו מתאים להם.

מיומנויות דרושות. אם תפקידים כלשהם עבור מסעות הפרסום שלך דורשים כישורים מיוחדים, תרצה לרשום זאת. זה גם רעיון טוב לציין את כל הכישורים הכלליים הדרושים לתפקיד – בקמפיינים של הסברה, סביר להניח שתחפש מתנדבים שיכולים לתקשר במיומנות על המטרה שלך ולשכנע אחרים לתמוך בו.

מְחוּיָבוּת. מכיוון שמתנדבים מוותרים על הזמן והמאמץ היקר שלהם, כדאי ליידע אותם כמה מזמנם הם יכולים לצפות להשקיע במסע הפרסום שלך.

המטרה של כתיבת תיאור תפקיד היא לעזור למתנדבים פוטנציאליים למצוא תפקיד שהם ישמחו בו. עבור קמפיינים של הסברה, זה חשוב במיוחד, שכן מתנדבים שיש להם חוויה חיובית עם העמותה שלך ישמחו יותר לקדם את המטרה שלך.

4. השתמש במספר ערוצי תקשורת.

כשמגיע הזמן להפיץ את הבשורה על עמדות ההתנדבות הפתוחות שלך, תרצה להשתמש בערוצי התקשורת שבהם התומכים שלך פעילים ביותר. אלו כוללים:

אתה יכול לשאול את מתנדבי האירוע הקיימים שלך אם הם מעוניינים לעזור במסע ההסברה שלך, או שאתה יכול לפנות לתומכים אחרים.

5. שותפות עם עסקים.

עם אחריות חברתית תאגידית במגמת עלייה כדרך לעסקים לבדל את עצמם מהמתחרים, תאגידים רבים מוכנים לשתף פעולה עם עמותות כדי לעזור לקדם את מטרתם. צורה נפוצה של שותפות עסקית ללא מטרות רווח היא תוכנית התנדבות, שבה העסק מעודד את עובדיו להתנדב בעמותה ספציפית. העמותה מרוויחה מתנדבים כדי לעזור לקדם את מטרתה, ואת היתרונות העסקיים על ידי הגברת שביעות הרצון והמורל של העובדים.

נצל את ההזדמנויות הללו על ידי חיפוש עסקים מקומיים שעשויים להיות מעוניינים בשיתוף פעולה איתך. כדי ליצור שותפויות חזקות יותר, חפש עסקים הפועלים בתעשייה דומה. לדוגמה, אם העמותה שלך היא מטבח תמחוי, תוכל לנסות לשתף פעולה עם מסעדות, שהצוות שלהן בקיא בבישול והגשת אוכל. לחלופין, אם אתם מארחים אירוע ריצה מהנה, תוכלו לשתף פעולה עם חברת בגדי ספורט.

טכנולוגיה בהתנדבות

זכור כי מתנדבים אינם הצוות שלך וכי הם לוקחים את הזמן והמאמץ היקר שלהם כדי לסייע במסע ההסברה שלך. הצג את הכרת התודה וההערכה שלך לכל המתנדבים שלך, לא משנה מה הם עושים, והדגיש את ההשפעה של העבודה שהם עושים.

כמו כן, בעת גיוס מתנדבים חדשים, אל תתייאש אם אנשים דוחים אותך. המשך ליצור קשרים חיוביים עם המתנדבים הקיימים שלך, והם ישמחו לתמוך במטרה שלך.

קרא גם את המדריך שלנו על קבוצות מתנדבים ארגוניות כאן.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

מתנדבי האומות המאוחדות

איך למצוא ארגון צדקה מומלץ

ברוכים הבאים לעולם התוסס של הפילנתרופיה בישראל! עם אינספור ארגוני צדקה המוקדשים למטרות מגוונות, מציאת הצדקה המושלמת לתרום לה יכולה להיות מסע מעשיר. בין אם

תוכניות צדקה והתנדבות מובילות בתאילנד השנה

לנסוע לתאילנד לעבודת צדקה

יציאה למסע כדי לנסוע לתאילנד לעבודת צדקה יכולה להיות חוויה מתגמלת להפליא. פנינה זו מדרום מזרח אסיה, הידועה בתרבות העשירה, הנופים היפים והמקומיים הידידותיים שלה,

התנדבות לסטודנטים

התנדבות לסטודנטים

עבודה התנדבותית לתלמידים היא חוויה טרנספורמטיבית שחורגת מעבר ללמידה מסורתית בכיתה. עיסוק בשירות קהילתי לא רק מעצים את התלמידים להשפיע לטובה אלא גם מטפח כישורי

התנדבות בונה ביטחון עצמי והערכה עצמית

הזדמנויות התנדבות וירטואליות

הזדמנויות התנדבות וירטואליות צצו כדרך טרנספורמטיבית עבור אנשים לחולל שינוי, תוך מינוף כוחה של הטכנולוגיה להתחבר, לשתף פעולה ולתרום למטרות שונות ברחבי העולם. בעולם יותר

דילוג לתוכן