עסקים נוספים מתחילים לראות את היתרונות בהצעת תוכניות התנדבות לעובדים ויוזמות פילנתרופיה ארגוניות אחרות. למעשה, כמעט 60% מהחברות מספקות חופשה בתשלום (PTO) לעובדים להתנדב .
בתורם, עמותות רבות כמו שלך רואות את הערך בעיסוק עמוק יותר בתוכניות הפילנתרופיה הארגוניות הללו. יותר מ-49% מהעמותות זיהו נתינה במקום העבודה כמרכיב חשוב באסטרטגיית הצמיחה של הארגון שלהם. עמותות רואות בתאגידים ובעסקים מקורות חשובים לא רק של יותר תמיכה פיננסית ומתנדבים, אלא גם למתנדבים מיומנים. אם אתה מחפש לגייס עוד מתנדבים ארגוניים, ארבעת השיטות המומלצות האלה יעזרו לך להגיע לשם:
1. הציעו משמרות התנדבות קבוצתיות מרתקות.
2. שפר את האופן שבו אתה מתקשר על פילנתרופיה ארגונית.
3. קדם את אירועי ההתנדבות שלך כהזדמנויות להתפתחות מקצועית.
4. הכירו את השותפים הארגוניים שלכם.
כדי להציע את החוויה הטובה ביותר האפשרית, חיוני לתכנן כראוי ולוודא שאתה מבין את השיטות המומלצות לגיוס עובדים מוצלח. בואו לצלול פנימה!
1. הציעו משמרות התנדבות קבוצתיות מרתקות.
התנדבות היא אחד הדברים החזקים והמשמעותיים ביותר שעובדים יכולים לעשות כצוות. זוהי דרך מצוינת להעסיק עובדים, לקדם שיתוף פעולה וליצור קשרים קבוצתיים חזקים יותר. והכי חשוב, זה עוזר לקבוצות ארגוניות להתחבר לקהילה המקומית שלך ולעשות שינוי בחיים של אחרים.

עיצוב הזדמנויות התנדבות המותאמות במיוחד לקבוצות מתנדבים ארגוניות. לדוגמה, אתה עשוי להציע חוויה שחלקה מהווה הזדמנות להתנדבות וחלקה נסיגה ארגונית. הזמינו קבוצות ארגוניות להשתתף בפעילויות ההתנדבותיות שלכם בבוקר, למשל, ולאחר מכן ערכו פעילויות של גיבוש צוות באמצעות אחד מחדרי הישיבות שלכם אחר הצהריים.
"[הצע] חוויה שחלקה מהווה הזדמנות להתנדבות, חלקה נסיגה תאגידית. הזמינו קבוצות ארגוניות להשתתף בפעילויות ההתנדבותיות שלכם בבוקר, למשל, ולאחר מכן ערכו פעילויות של גיבוש צוות באמצעות אחד מחדרי הישיבות שלכם אחר הצהריים."
אתה יכול אפילו להציע הזדמנויות התנדבות וירטואליות לקבוצות מתנדבים ארגוניות. למתנדבים ארגוניים יש לעתים קרובות לוחות זמנים עמוסים, והזדמנויות התנדבות וירטואליות מאפשרות להם להפסיק את הנסיעה לאתר המתנדבים שלך. הזדמנויות אלו יכולות לכלול הכל, החל מהעלאת נתונים למסד נתונים וירטואלי או איוש קו סיוע מקוון עבור חברי הקהילה. שלב אפשרות וידאו צ'אט חי כדי להקל על חווית ההתנדבות הקבוצתית.
הצעת משמרות מתנדבים קבוצתיות מרתקות היא דרך מצוינת לבנות רוח צוות ולשפר את הפרודוקטיביות בקרב קבוצות ארגוניות. ספק הזדמנויות שבהן העובדים יכולים להתרועע אחד עם השני ולהשלים משימות כצוות ולא בנפרד. זה יעזור להגביר את הביצועים שלהם הן באתר ההתנדבות והן במקום העבודה שלהם.
קרא גם את המדריך שלנו על מיתוסים על התנדבות הופרכו כאן.
2. שפר את האופן שבו אתה מתקשר על פילנתרופיה ארגונית.
בכל פעם שאתה מקדם פילנתרופיה ארגונית או מנסה לדרבן את אחד מהשותפים הארגוניים שלך להתערב יותר בפילנתרופיה, אתה רוצה לוודא שיש לך את הטיעונים המשכנעים ביותר בערכת הכלים שלך. אתה יכול לשפר את ההצעה שלך באמצעות סטטיסטיקות התנדבות ארגוניות ונקודות נתונים המדגישות את היתרונות של פילנתרופיה ארגונית.
לדוגמה, תוכל להשתמש בניוזלטר הדוא"ל שלך כדי להדגיש את העובדה ש-77% מהעובדים אמרו שפעילויות התנדבות בחסות החברה חיוניות לרווחתם (סקר אימפקט של Deloitte, 2017). לחלופין, אתה יכול ליצור פוסט במדיה החברתית על העובדה ש-92% מהאנשים המעורבים בתהליכי גיוס עובדים מסכימים שהתנדבות משפרת את מערכי המיומנויות המקצועיים הרחב יותר של העובדים.
על ידי העברת החשיבות של התנדבות ארגונית עבור הארגון שלך, אתה מעודד את השותפים הארגוניים הקיימים שלך להיות מעורבים יותר בהזדמנויות ההתנדבות שלך.
אתה יכול גם לכתוב פוסט בבלוג על ההשפעה של המתנדבים הארגוניים שלך עם כמה נתונים סטטיסטיים ולשתף אותו בפלטפורמות המדיה החברתית שלך. זכור להתמקד בתוצאות של כל יוזמה. לדוגמה, במקום לומר "עובדים התנדבו מעל 200 שעות בחודש שעבר", אתה יכול לומר "45 משפחות קיבלו אוכל ומים של שבועות וקיבלו".
על ידי העברת החשיבות של התנדבות ארגונית עבור הארגון שלך, אתה מעודד את השותפים הארגוניים הקיימים שלך להיות מעורבים יותר בהזדמנויות ההתנדבות שלך.
3. קדם את אירועי ההתנדבות שלך כהזדמנויות להתפתחות מקצועית.
התנדבות היא הדרך המושלמת לעזור למתנדבים ארגוניים לשפר את הכישורים הנוכחיים שלהם ולפתח כישורים חדשים. הדגש הזדמנויות למתנדבים ארגוניים לפתח מיומנויות ספציפיות במהלך הזדמנויות התנדבות, בין אם זה מיומנויות קידוד, תרגול דיבור בפני קהל או ניסיון בעיצוב גרפי.
לדוגמה, נניח שהארגון שלך מעצב מחדש את אתר האינטרנט שלך ללא מטרות רווח. אתה יכול להעסיק קבוצה של עובדים מתנדבים מסוכנות לעיצוב אתרים כדי לעזור לך ליצור לוח מצב רוח וליישם את השינויים ביעילות.
הזכירו למתנדבים שעבודה במסגרת התנדבותית יכולה לעזור להם לשפר את החשיבה האסטרטגית שלהם, ללמוד על מגמות ונושאים פילנתרופיים עדכניים ולהצמיח מיומנויות ניהול פרויקטים – כל אלה יכולים לשפר את פוטנציאל המנהיגות.
זכור לבקש משוב ממתנדבים ולשאול אם הזדמנויות ההתנדבות שלך לימדו אותם משהו חדש או עזרו להם לשפר מיומנויות קיימות. המשוב שלהם ידגיש את החוזקות, החולשות והזדמנויות הצמיחה של הזדמנויות ההתנדבות שלך.
4. הכירו את השותפים הארגוניים שלכם.
הצגת הכרה למתנדבי התאגיד שלך על ידי הכרה בעבודה הקשה שלהם תסייע רבות בשיפור המעורבות והביצועים בהתנדבות. זה יכול לעזור לך לשמור על מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח עם השותפים הארגוניים שלך, שבהם הם מרגישים מוטיבציה להמשיך לעסוק בהזדמנויות ההתנדבות שלך.

יש הרבה דרכים להראות הערכה לשותפים הארגוניים שלך. הנה רק כמה:
- פרסם קריאות במדיה החברתית. מדיה חברתית היא המקום הטוב ביותר להדגיש את ההישגים של העובדים המתנדבים שלך ולהגיע לקהל גדול. אתה יכול לפרסם תמונה של מתנדבי החברה שלך ולהודות להם על הפרויקטים והמשימות שהם השלימו. לחלופין, אתה יכול לכתוב בלוג על המתנדבים שלך באתר האינטרנט שלך (או להזמין אותם לכתוב מאמר על חווית ההתנדבות שלהם!) ולשתף אותו בפלטפורמות המדיה החברתית שלך כדי שכולם יוכלו לקרוא.
- הדגש אותם באירועים השנתיים או החגיגיות שלך. תכנן אירוע הוקרה וחלק פרסים או תעודות למתנדבי העובדים שעשו מעל ומעבר. אתה יכול גם לתכנן אירוע מזדמן יותר כמו ארוחת ערב או ערב באולינג שכולם יתחברו באווירה נינוחה.
- הודו להם בניוזלטרים באימייל שלכם. הכר את השותפים הארגוניים שלך על ידי יצירת מדור בניוזלטר הדוא"ל שלך כדי להפגין את הכרת התודה שלך על תרומתם.
כשהמתנדבים העובדים שלך יודעים שתרומתם הוערכה, הם ירגישו נוטים יותר להשתתף שוב באירועים עתידיים. וכאשר הם מרגישים מוערכים ומרוצים מהניסיון שלהם, הם ידונו בארגון שלך עם בני משפחה וחברים, ויעזרו לך למשוך עוד מתנדבים חדשים.
קרא גם את המדריך שלנו על מהי התנדבות כאן.
בניית אמון תוך בניית מערכות יחסים.
לעמותות יש הזדמנות מצוינת לבנות אמון עם השותפים הארגוניים שלהן והקהילה הרחבה יותר באמצעות עיצוב הזדמנויות מתנדבות משפיעות ומשמעותיות. כעת, לאחר שלמדת כמה מהשיטות המומלצות לגיוס קבוצות מתנדבים ארגוניות, הגיע הזמן להתחיל לתכנן.
זה מתחיל עם מחשבה על אסטרטגיה נכונה וידיעה עם אילו ארגונים לשתף פעולה. משם, עליך לספק תמיכה, השראה והערכה מתמדת, ואין ספק שלמתנדבי החברה שלך תהיה חוויה בלתי נשכחת איתך. בהצלחה!